اقدام عجیب یک مرد آهنی برای قوی‌تر شدن 
کد خبر: ۲۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: 2023 August 20    -    ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مرد آهنی کوبایی ۱,۰۰۰ بار در روز با پتک به خود ضربه می‌زند تا قوی‌تر شود! 
مرد آهنی کوبایی ۱,۰۰۰ بار در روز با پتک به خود ضربه می‌زند تا قوی‌تر شود! 
 
 
 
اقدام عجیب یک مرد آهنی برای قوی‌تر شدن 
 
گاهی ورزشکاران، از روش های غیر معمولی برای تمرین و تقویت خود استفاده می کنند، مانند آنتونی جاشوا قهرمان سنگین وزن بوکس که چند وقت پیش، ویدیوی تمرین او با تبر و تنه درخت منتشر شد. اما در موردی عجیب تر، لینو توماسن کاماچو که پس از انتشار ویدیوهایی از ضربه زدن به خود با پتک، در فضای مجازی به شهرت رسید، باعث تعجب کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شد. کاماچو با بیش از ۱۰۶,۰۰۰ دنبال کننده در فیس بوک، ویدیوهای متعددی از خود در حال کوبیدن پتک به خودش، منتشر می کند و به مرد آهنی کوبایی معروف شده است. او مدعی است روزانه ۱۰۰۰ بار، بر بدن خود با پتک فلزی می کوبد تا بدنش را سخت تر کند!
 
در یکی از این ویدیوها، کاماچو در مقابل فرد دیگری که هر دو دستکش بوکس به دست دارند، ایستاده است، در لحظه ای کاماچو دستکش ها را در میاورد و با پتک بر دست خود می کوبد. سپس در حالی که فرد دیگر روی او نشسته است با مچ دست خود روی زمین شنا می رود. پس از آن دیده می شود که کاماچو با ضربات آرنج خود، نارگیلی را می شکافد. 
 
کاماچو می‌گوید از ۱۵ سالگی هر روز با پتک بر بدنش می کوبد؛ عادتی که به گفته خودش از پدرش که در کوبا به مرد جادویی معروف بود، به ارث برده است. عادتی که حالا باعث مشهور شدن و به احتمال زیاد ثروتمند شدن او منجر شده است.
 
پس از اینکه مرد آهنی کوبایی در فضای مجازی به شهرت رسید، دعوتنامه های زیادی برای اجرا در جشنواره ها و کنسرت های سراسر کوبا، دریافت کرد. وی هفته گذشته، اعلام کرد که در هاوانا پایتخت کوبا اجرا خواهد داشت.
 
 
روزیاتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار